WSJ: Τα αποτελέσματα στης οργανικές αναζητήσεις της Google είναι στημένα
WSJ: Η Google “μαγειρεύει” τα αποτελέσματα στης αναζήτησης και έχει σαιτ σε “μαύρη λίστα”
Πρώτη βόμβα
Η Wall Street Journal ανέφερε στης 15/11/2019 ότι η Google “μαγειρεύει” τα αποτελέσματα στο SERP στα οργανικά της αποτελέσματα και σερβίρει στους επισκέπτες ανά τον κόσμο ελεγχόμενα αποτελέσματα.
Δεύτερη βόμβα
Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρεται ότι η Google διαθέτει με “μαύρη λίστα” με ιστοσελίδες κάνοντας αλχημείες στον αλγόριθμο της ώστε να χειραγωγεί τα αποτελέσματα στης οργανικές αναζητήσεις. Έτσι όσο και καλό σαιτ να έχεις φτιάξει αν η μηχανή αναζήτησης σε έχει προσθέσει σε μαύρη λίστα δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανιστείς στο Google News ή στην πρώτη σελίδα ΠΟΤΈ.
Η Google φυσικά αρνήθηκε ότι έχει προσφύγει σε τέτοιες τακτικές, είτε στο παρελθόν, είτε τώρα δηλώνοντας ότι το ρεπορτάζ αναμασά παλαιότερες ανακρίβειες.
Κανείς στην εταιρεία δεν αναμιγνύεται με οποιονδήποτε τρόπο στον αλγόριθμο των αναζητήσεων.
δήλωσε ο Karan Bhatia, αντιπρόεδρος της Google. Επίσης, με βάση την έρευνα της WSJ, η αρχή έγινε από το 2000 και στην περίφημη μαύρη λίστα μπαίνουν ιστότοποι που κάνουν παραβιάσεις σε πνευματικά δικαιώματα, δείχνουν κακοποιήσεις παιδιών ή προωθούν «spam», όπως και ιστότοποι πολιτικού περιεχομένου.
Επίσης αναφέρονται περιπτώσεις μεγάλων εταιρειών οι οποίες έχουν εμφανές προβάδισμα από την μηχανή αναζήτησης έναντι μικρών ανταγωνιστών τους.
Google Black Hat SEO
Μήπως το παιχνίδι που κατασκεύασε η Google ονομάζοντας το SEO (search engine optimization) και διαχωρίζοντας το σε black hat και white hat είναι στημένο; Μήπως και η Google είναι “παράγκα”; Μήπως όσοι έχουν μεγαλύτερα budget έχουν και προβάδισμα έναντι τον άλλων; Ερωτήσεις οι οποίες αναζητούν απαντήσεις.
Αν δεν έχετε συνδρομή στην WSJ και δεν μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μπορείτε να το κάνετε στην αναδημοσίευση της Daily Mail.
Πηγή: WSJ