Η καλύτερη δουλειά στον κόσμο είναι βοηθός παραγωγής σε τσόντες
Οι βοηθοί παραγωγής πορνοταινιών κάνουν την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Ο Doron ασχολείται με λιπαντικά και γυμνά κορμιά. Και πληρώνεται. Βασικά, ζει το όνειρο. Όποτε παίρνω συνεντεύξεις από πορνοστάρ, πάντα αναφέρουν τους βοηθούς παραγωγής στους οποίους βασίζονται για μωρομάντιλα και λιπαντικό.
Δούλευα δύο χρόνια ως βοηθός στην καλωδιακή τηλεόραση, έτσι πάντα μου φαινόταν συναρπαστικό να ακούω τον πρώην επαγγελματικό μου τίτλο σε συνάρτηση με την επιθεώρηση γυμνών σωμάτων και την κατοχή αρκετού στοκ λιπαντικού. Δοκίμασα και το τηλεφωνικό σεξ. Δεν ήταν όμως αυτό που θα ήθελα να κάνω συνέχεια οπότε τα παράτησα.
Πρόσφατα μίλησα με τον Doron, έναν βοηθό παραγωγής σε μια εταιρεία διαφυλετικού πορνό που λέγεται Dogfart, για να μάθω περισσότερα για τη δουλειά του. Καθώς τελείωνε ένα γύρισμα όπου πρωταγωνιστούσε μια σωσίας της Miley Cyrus, συζητήσαμε για λιπαντικό, το να ανανεώνεις πορνοσάιτ και άλλα καυτά και υγρά κομμάτια της πετυχημένης καριέρας του.
«Για πολλά κορίτσια είναι η πρώτη τους φορά. Δεν περιμένω να τα πάνε σούπερ» – Doron, βοηθός παραγωγής ταινιών πορνό
VICE : Τι έκανες στη δουλειά σήμερα;
Doron : Σήμερα έριξα μια ματιά σε ένα καινούριο στούντιο κι ύστερα γύρισα και τύπωσα μερικά πρότυπα συμφωνητικά. Η Dogfart έβαλε την Jenna Ivory να γυρίσει ένα gangbang με 11 μαύρους – πήρε κάμποση ώρα όλο αυτό. Ύστερα, την ώρα που πήρες τηλέφωνο, φωτογράφιζα τη Miley May καθώς γύριζε μια σκηνή. Ακόμη είμαι στο πλατό.
Πώς έγινες βοηθός παραγωγής;
Το 2003 δούλευα σε ένα καφέ, αλλά δεν πήγε καλά. Από τα εννιά μου ήμουν φαν της πάλης –όχι τόσο πια- κι έτσι πήγα σε μια εταιρεία πάλης που προσλάμβανε κάποιους πορνοστάρ που ήταν πέντε λεπτά από το σπίτι μου, για να μοιράσω φυλλάδια.
Γνώρισα τον Chico Wang που τότε ήταν γνωστός ως Wanker Wang. Έναν χρόνο αργότερα έτρεχε ένα σάιτ, το LukeFord.com, που ήταν το Perez Hilton της εποχής, ένα κουτσομπολίστικο σάιτ για τη βιομηχανία του πορνό. Έτρεχε αυτό το σάιτ και άλλα δύο πορνοσάιτ με πληρωμή. Ο Wang ανέβασε στο Luke Ford μια αγγελία για βοηθό. Είπα: «Πάντα μου άρεσε το πορνό. Πάντα ήθελα να το κάνω. Ας του στείλω ένα μέιλ».
Τέλος πάντων, με πήρε τηλέφωνο και πήγαμε για ταϊλανδέζικο. Ήμασταν στο αμάξι του και στο πίσω μέρος είχε ένα μπουκάλι κάτουρο. Μου έκανε συνέντευξη, φάγαμε καλά. Κατάλαβε ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ λογισμικό και photo editing ή δεν είχα περάσει βίντεο σε κασέτα – ή τίποτα από αυτά. Δεν είχα νέα του για βδομάδες.
Σε κάποια φάση, είπε: «Ας το ρισκάρω». Έμαθα πώς να στήνω φώτα, να ετοιμάζω τα χαρτιά –σχεδόν όλα όσα κάνω τώρα- και σε κάποια φάση τού μπήκε στο μυαλό να μπω μπροστά απ’ την κάμερα.
Εμφανίστηκες στον φακό ;
Ναι, από το 2004 ως το 2006. Η όλη φάση κατέληξε με κορίτσια να μου ρίχνουν φαγητό στη μούρη ενώ τους μιλούσα βρόμικα – κι εκείνες το ίδιο. Η ταινία ήταν “Οι Κοντράκηδες του Λος Άντζελες” – τσόντα Β διαλογής.
Εξακολουθούσες όμως να είσαι βοηθός παραγωγής;
Εξακολουθούσα να έχω τον ρόλο του βοηθού παραγωγής – μάλιστα, έστηνα μόνος μου τις σκηνές μου. Έστηνα τις σκηνές μου, έπαιζα, και όταν οι σκηνές τελείωναν και όλα ήταν χάλια, καθάριζα. Και την επόμενη μέρα, ξανά απ’ την αρχή.
Τι έμαθες από τη συνεργασία με τους πορνοστάρ;
Πρέπει να θυμάμαι ότι για πολλά κορίτσια είναι η πρώτη τους φορά. Δεν περιμένω να τα πάνε σούπερ. Πάντα τους λέω, «Αν υπάρχει κάτι που σε κάνει να νιώθεις άβολα, να μου το πεις. Πέρνα καλά, μη νιώθεις ότι πιέζεσαι, μην προσπαθείς να με εντυπωσιάσεις». Αν κάποιος δυσκολεύεται να έχει στύση, του δίνω λίγο χρόνο. Το τελευταίο που θέλεις είναι να φωνάξεις «Γιατί δεν σου σηκώνεται;», επειδή ποτέ δεν πιάνει. Ποτέ δεν πιάνει το να φωνάζεις σε έναν άνδρα ή οποιονδήποτε.
Πρέπει να έχεις υπομονή.
Ποια είναι τα πιο βαρετά πράγματα που έχεις να κάνεις;
Τίποτα δεν είναι πολύ βαρετό. Θέλω να πω, τραβάμε μια σκηνή στην τσόντα κι εγώ της κάνω editing μέσα σε δύο με τρεις μέρες, αλλά τίποτα δεν είναι βαρετό επειδή είναι όλα πολύ σημαντικά. Τα χαρτιά είναι πολύ σημαντικά. Το λιπαντικό είναι πολύ σημαντικό. Ακόμη κι αν φαίνεται βαρετό και ασήμαντο, είναι πολύ σημαντικό.
Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχεις δει;
Τα πιο τρελά συμβαίνουν έξω από το πλατό. Όχι και τόσο με την Dogfart -η Dogfart είναι πολύ κουλ-, αλλά τα χρόνια από το 2003 ως το 2007 είναι τα χρόνια που σκέφτομαι όταν συλλογίζομαι «Πώς είναι δυνατόν να είμαι ακόμα ζωντανός στα 34;». Μια ληστεία με απειλή όπλου και δραματικές καταστάσεις στα γυρίσματα – αυτά τα πράγματα δεν μου λείπουν.
Σε λήστεψαν με απειλή όπλου;
«Γυρίζαμε» σε ένα παλιό σκοπευτήριο. Είχαμε κάμερες και υπολογιστές. Εκεί ανανέωνα τα δύο σάιτ με πληρωμή. Ήταν πολύ ωραίο μέρος επειδή είχαμε φως. Δεν χρειαζόταν να γυρίζουμε σε πραγματικό περιβάλλον ή να πηγαίνουμε από ‘δω κι από ‘κει. Εκείνη τη μέρα ήμουν στο σαλόνι κι έβλεπα καρτούν και ξαφνικά δυο τύποι με σημάδευαν με τα όπλα τους.
Για μια στιγμή σκέφτηκα «Πλάκα μου κάνουν» και αμέσως μετά, όταν με έδεσαν, σκέφτηκα, «ΟΚ. Δεν μου κάνουν πλάκα». Για 30 λεπτά ήμουν δεμένος, με μια κουβέρτα στο κεφάλι. Σκεφτόμουν ότι ανά πάσα στιγμή ένα όπλο θα έριχνε και δεν θα άκουγα τίποτα επειδή θα ήμουν νεκρός.
Σου αρέσει εκεί που δουλεύεις τώρα;
Κάνω την καλύτερη δουλειά σ’ αυτήν τη φάση. Είναι κουλ να δουλεύεις για μια εταιρεία που σου λένε απλώς, «Θα σου δώσουμε πιο πολλά λεφτά», χωρίς να το ζητήσεις. Μ’ αρέσει εδώ πού είμαι.
Ακολουθήστε την Μαρία στο Twitter.