Honda Sensing Elite: Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της επόμενης γενιάς

Η Honda λανσάρει το σύστημα Ασφάλειας Honda Sensing Elite επόμενης γενιάς με αυτοματοποιημένες δυνατότητες οδήγησης επιπέδου 3.

Το σύστημα είναι διαθέσιμο με το Honda Legend Hybrid EX, που πωλείται στην Ιαπωνία.

Στην προσπάθειά της να πραγματοποιήσει μια κοινωνία χωρίς ατυχήματα, που βασίζεται στο παγκόσμιο σύνθημά της για την ασφάλεια, «Ασφάλεια για όλους», η Honda υπήρξε από καιρό στην πρώτη γραμμή της έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογιών ασφάλειας. Η διάθεση του Legend (εξοπλισμένου με το Honda Sensing Elite) αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στον τομέα της προηγμένης τεχνολογίας ασφάλειας. Το σύστημα βασίζεται στη λειτουργικότητα του Honda Sensing, το οποίο είναι εξοπλισμένο ως στάνταρ σε όλη την ευρωπαϊκή γκάμα αυτοκινήτων της Honda.

Μία από τις τεχνολογίες «ελίτ» που εφαρμόζεται είναι η λειτουργία «Traffic Jam Pilot», μια προηγμένη τεχνολογία που πληροί τις προϋποθέσεις για αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3, για την οποία η Honda έχει λάβει έγκριση από το ιαπωνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού. Η τεχνολογία Traffic Jam Pilot επιτρέπει στο αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης να οδηγεί το όχημα υπό ορισμένες συνθήκες, αντί για τον οδηγό. Για παράδειγμα όταν το όχημα βρίσκεται σε κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ένα αυτοκινητόδρομο.

Δείτε επίσης:  F1 GP Μεξικού: Ο Verstappen των ρεκόρ!

Για τον έλεγχο του οχήματος, το σύστημα καθορίζει τη θέση του οχήματος και των οδικών συνθηκών χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ευκρίνειας και το παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, χρησιμοποιώντας διάφορους εξωτερικούς αισθητήρες. Ταυτόχρονα, το σύστημα παρακολουθεί τις συνθήκες του οδηγού χρησιμοποιώντας την κάμερα παρακολούθησης που είναι τοποθετημένη μέσα στο όχημα. Βασισμένο σε ένα τόσο ευρύ φάσμα πληροφοριών, ο εγκέφαλος (ECU) κάνει σωστές αναγνωρίσεις, προβλέψεις και παίρνει αποφάσεις εφαρμόζοντας την επιτάχυνση, επιβράδυνση και κατεύθυνσης για να βοηθήσει τον οδηγό να επιτύχει την ομαλή οδήγηση.

Δίνοντας την υψηλότερη προτεραιότητα στην ασφάλεια και την αξιοπιστία, για την ανάπτυξη του συστήματος η Honda χρησιμοποίησε προσομοιώσεις με συνολικά περίπου 10 εκατομμύρια σενάρια πιθανών καταστάσεων και πραγματοποιήθηκαν αρκετές δοκιμές επίδειξης κατά την οδήγηση δοκιμαστικών οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους συνολικά για περίπου 1,3 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Δείτε επίσης:  Η ανοιχτή Ferrari Testarossa του «Outrun» πωλείται (+video)

Το νέο Legend  ξεχωρίζει σχεδιαστικά από τις μπλε λεπτομέρειες και τους μοναδικούς (για αυτό) τροχούς  αλουμινίου. Επιπλέον υπάρχουν αρκετοί αισθητήρες (οι οποίοι είναι ενσωματωμένοι σε σημεία, που δεν επηρεάζουν την εμφάνιση, έτσι ώστε το look του μοντέλου να ταιριάζει με ένα sedan και να δείχνει διακριτικά ότι είναι ένα όχημα εξοπλισμένο με αυτόνομο εξοπλισμό οδήγησης. Ο εσωτερικός εξοπλισμός (που είναι αποκλειστικός σε αυτό το μοντέλο) περιλαμβάνει ενδεικτικές λυχνίες για την λειτουργεία Honda Sensing Elite που διαθέτουν προσεκτικά επιλεγμένες θέσεις για τα: Μεγέθη, χρώματα, την φωτεινότητα και άλλες λεπτομέρειες των εμποδίων, οχημάτων, πεζών καθώς και μία οθόνη LCD 12,3 ιντσών.

Διαβάστε επίσης:

Δείτε επίσης:  Γιατί η Barbie χρειάζεται 530 άλογα;

Ποιο αυτοκίνητο λατρεύει ο Ludacris;

Αυτό το δεξιοτίμονο Honda Integra Type R του 1996 ψάχνει νέο σπίτι

Στην πίστα όλες οι γενιές του Honda Civic Type R! (video)

The post Honda Sensing Elite: Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της επόμενης γενιάς appeared first on NewsAuto.gr.

Μοιράσου το...