Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς στην σημερινή digital εποχή

Ο πρώην CEO της Google ξέρει πως να μείνεις συγκεντρωμένος στην digital εποχή

Σύμφωνα με τον πρώην CEO της Google Eric Schmidt, οι ειδοποιήσεις του κινητού καθιστούν τη συγκέντρωση σχεδόν αδύνατη.

Ο Eric Schmidt, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Google συνέβαλε στην έλευση μιας νέας εποχής του διαδικτύου, η οποία έφερε μαζί της χαρακτηριστικά που τραβούν την προσοχή, όπως οι διαφημίσεις και οι ειδοποιήσεις στο κινητό.

Διαβάστε επίσης: Αυξάνονται τα όρια ηλικίας για συνταξιοδότηση

Σήμερα, ο Schmidt θεωρεί ότι είναι αδύνατο να συγκεντρωθεί κανείς όταν αποσπάται η προσοχή του από την τεχνολογία.

«Συνεργάζομαι με πολλούς εικοσάρηδες στον τομέα της έρευνας και ένα από τα ερωτήματα που τους έθεσα είναι πώς καταφέρνουν να κάνουν έρευνα με όλα αυτά τα ερεθίσματα», είπε στο podcast «Moonshots».

Δείτε επίσης:  Στις 21 Μαρτίου θα πλησιάσει ο μεγαλύτερος αστεροειδής του 2021

«Μπορώ να απαντήσω με σιγουριά», είπε ο Schmidt.

«Κλείνουν τα τηλέφωνά τους».

«Δεν μπορείς να σκεφτείς βαθιά ως ερευνητής με αυτό το πράγμα να βουίζει», πρόσθεσε.

Διαβάστε επίσης:  SEO Optimization and Artificial Intelligence: The Revolution in Digital Marketing

Πώς κερδίζει χρήματα η τεχνολογία από τον χρόνο μας;

Σύμφωνα με το Business Insider, για 10 χρόνια, ο Schmidt διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος μιας εταιρείας που όχι μόνο δημιούργησε την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, αλλά και κυκλοφόρησε το Android, το οποίο, όπως κάθε λειτουργικό σύστημα σήμερα, στέλνει ειδοποιήσεις.

Αναγνώρισε τον ρόλο του στον κλάδο, λέγοντας ότι η τεχνολογία έχει από καιρό προωθηθεί για να «κερδίσει χρήματα από την προσοχή σας».

«Ουσιαστικά, προσπαθήσαμε να μετατρέψουμε σε χρήματα όλες τις ώρες που είστε ξύπνιοι με κάποια μορφή διαφήμισης, κάποια μορφή ψυχαγωγίας, κάποια μορφή συνδρομής», είπε ο Schmidt.

Δείτε επίσης:  Προσχέδιο στόχων για την αποστολή αστροναυτών στη Σελήνη παρουσίασε η NASA - Βίντεο

Διαβάστε επίσης:  Πινακίδες στο Τελ Αβίβ διαφημίζουν τη νέα Μέση Ανατολή που «οικοδομεί» ο Τραμπ

Έρευνες δείχνουν ότι η διάρκεια της προσοχής μας μειώνεται — εν μέρει λόγω της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με την Gloria Mark, ψυχολόγο που ερευνά την συγκέντρωση, η μέση διάρκεια προσοχής σε μια οθόνη υπολογιστή είναι μόλις 47 δευτερόλεπτα.

Πριν από δύο δεκαετίες, ήταν 2,5 λεπτά.

Ο Schmidt είπε επίσης ότι οι ειδοποιήσεις και η εμπορευματοποίηση της προσοχής έχουν θέσει σε κίνδυνο τη χαλάρωση.

Διαβάστε επίσης: Η Βουλγαρία στο ευρώ από την 1η Ιανουαρίου

«Τα αγαπημένα μου είναι αυτά τα ψηφιακά apps που σε χαλαρώνουν», είπε. «Το σωστό για να χαλαρώσεις είναι να κλείσεις το τηλέφωνό σου, σωστά; Και μετά να χαλαρώσεις με τον παραδοσιακό τρόπο, όπως, ξέρεις, τα 70.000 χρόνια της ανθρώπινης ύπαρξης».

Δείτε επίσης:  Τεχνολογία: Avatar θα γίνει δοκιμαστικά ο Ιάπωνας ομόλογος του Κυριάκου Πιερρακάκη

Τι απαντούν οι δημιουργοί των apps χαλάρωσης;

Οι δημιουργοί εφαρμογών διαλογισμού απάντησαν στις δηλώσεις του Schmidt.

«Δεν είναι όλος ο χρόνος που περνάμε μπροστά από την οθόνη ίδιος», δήλωσε εκπρόσωπος της Calm στο BI.

«Το να λέμε στους νέους να ‘κλείσουν το τηλέφωνό τους’ δεν είναι ρεαλιστικό ούτε βοηθητικό», δήλωσε η Jenna Glover, επικεφαλής κλινική υπεύθυνη της Headspace.

Διαβάστε επίσης:  Καταργείται η έκδοση βασικών πιστοποιητικών από τον Μάρτιο

«Η πραγματική ψηφιακή ευεξία δεν έχει να κάνει με το να γυρίσουμε 70.000 χρόνια πίσω, αλλά με το να προχωρήσουμε μπροστά με σκοπό».
Πηγή

Μοιράσου το...