ΙΑΤΑ: Ποιες είναι οι βασικές ανησυχίες των επιβατών;
Τα αποτελέσματα της Παγκόσμιας Έρευνας Επιβατών για το 2022 ανακοίνωσε η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) , μέσω της οποίας διαφαίνεται ότι οι βασικές προτεραιότητες των επιβατών την μετα-πανδημική εποχή, επικεντρώνονται στην ευκολία και στην απλοποίηση.
Σύμφωνα με την IATA, όταν οι επιβάτες σχεδιάζουν το ταξίδι τους, επιδιώκουν πρώτα από όλα την άνεση και την ευκολία. Επιπλέον, όπως δείχνουν τα δεδομένα, εξίσου κύρια προτεραιότητα των επιβατών όταν επιλέγουν από πού θα πετάξουν, είναι η απόσταση. Το στοιχείο αυτό είναι πιο σημαντικό ακόμη και από την τιμή του εισιτηρίου, για την οποία μόνο το 39% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέδειξε ως κύρια προτεραιότητα.
‘Όπως επεσήμανε ο κ. Nick Careen , αντιπρόεδρος επιχειρήσεων και ασφάλειας της ΙΑΤΑ, τα ταξίδια κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού ήταν περίπλοκα, δύσκολα και χρονοβόρα, κυρίως λόγω των ταξιδιωτικών απαιτήσεων που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση. Μετά την πανδημία, οι επιβάτες θέλουν βελτιωμένη άνεση σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Το κλειδί προς αυτή την κατεύθυνση, είναι η ψηφιοποίηση και η χρήση βιομετρικών στοιχείων για την επιτάχυνση του ταξιδιού, προσέθεσε ο κ. Careen.
Η Παγκόσμια Έρευνα Επιβατών του 2022 έδειξε ότι η πλειονότητα των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις προσωπικές τους πληροφορίες, ώστε να διευκολύνουν την επεξεργασία των θεωρήσεων εισόδου και άλλων απαιτήσεων. Από την άλλη πλευρά, περίπου το 37% των επιβατών απάντησε ότι οι εκάστοτε απαιτήσεις των προορισμών, έχουν λειτουργήσει αποτρεπτικά για τα ταξίδια του. Παράλληλα, οι ταξιδιώτες ανέφεραν ότι τα εμπόδια στα ταξίδια παραμένουν και οι χώρες με περίπλοκες διαδικασίες έκδοσης βίζας χάνουν τα οικονομικά οφέλη που αποφέρουν οι ταξιδιώτες αυτοί, όπως σχολιάζει ο κ. Careen.
Στις περιπτώσεις που απαιτείται βίζα, το 66% των επιβατών δήλωσε ότι θέλει να εκδίδει τη βίζα ηλεκτρονικά, πριν από το ταξίδι, ένα άλλο 20% προτιμά να πάει σε προξενείο ή πρεσβεία και το 14% θα ήθελε να την εκδώσει στο αεροδρόμιο.
Επιπλέον, η IATA αποκάλυψε ότι το 83% των επιβατών απάντησε ότι θα κοινοποιούσε τις σχετικές πληροφορίες του, ώστε να μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία άφιξης στο αεροδρόμιο.
Εκτός από τα προαναφερθέντα, η έρευνα έδειξε ότι το 44% των επιβατών επέλεξε το check-in ως διαδικασία που θα ήθελε να διεκπεραιώνει εκτός αεροδρομίου. Ακόμη, το 67% των επιβατών δήλωσε ότι θα το ενδιέφερε η παραλαβή και η παράδοση στο σπίτι, ενώ το 73% δήλωσε ότι θα ενδιαφερόταν για επιλογές απομακρυσμένου check-in.
Εν συνεχεία, το 80% των επιβατών δήλωσε ότι θα προτιμούσε να έχει παραδοτέα αποσκευή, εάν είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την πορεία της καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και το 50% ανέφερε ότι έχει χρησιμοποιήσει ή θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικές ετικέτες αποσκευών. Συνεπώς, με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, φαίνεται ότι το κλειδί για τη βελτίωση των αεροπορικών μεταφορών, είναι η τεχνολογία.
Πηγή: Airnews.gr
Δείτε επίσης
- Προβλήματα στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας από την ομίχλη
- Delta Air Lines: Αναγκαστική προσγείωση αεροπλάνου λόγω καπνού στην καμπίνα
The post ΙΑΤΑ: Ποιες είναι οι βασικές ανησυχίες των επιβατών; appeared first on Travelstyle.