Η Mercedes αλλάζει (και) τη λογική των πωλήσεων της

Η Mercedes-Benz φωνάζει με κάθε τρόπο πως αλλάζει λογική. Αλλάζει προσανατολισμό και στόχους και όλα αυτά δημιουργούν ένα ντόμινο εξελίξεων. Οι εξελίξεις αυτές δεν θα μπορούσαν μην επηρεάζουν και τις πωλήσεις, ή μάλλον τον τρόπο πωλήσεων, αφού μέχρι στιγμής η γερμανική φίρμα έχει έναν παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας που χτίστηκε πάνω στη νοοτροπία των μαζικών πωλήσεων. […]

The post Η Mercedes αλλάζει (και) τη λογική των πωλήσεων της appeared first on NewsAuto.gr.

Μοιράσου το...
Δείτε επίσης:  Το e-Largus είναι το πρώτο ηλεκτρικό Lada