«Αρχύτας»: Ομοίωμα του πρώτου ελληνικού drone στη ΔΕΘ

Εκτός του drone, παρουσιάζονται στο περίπτερο οι καινοτομίες, η τεχνογνωσία και το ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων της εταιρείας. Μεταξύ άλλων, στο περίπτερο της ΕΑΒ εκτίθεται και το εμπρόσθιο τμήμα ουραίας ατράκτου του αεροσκάφους F-16 (Forward Section of Aft Fuselage).

Το ομοίωμα του πρώτου ελληνικού drone, του τελευταίας τεχνολογίας UAV του προγράμματος «Αρχύτας», σε κλίμακα 1:2,5 φιλοξενείται στον εκθεσιακό χώρο της ΕΑΒ στη φετινή ΔΕΘ. Πρόκειται για ένα αεροσκάφος τύπου μικτής πτέρυγας, με σχεδιασμό που διαφέρει από όλα τα άλλα UAV, καθώς διαθέτει VTOL (κάθετη απογείωση και προσγείωση).

To περίπτερο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε, σήμερα, τα εγκαίνιά του.

Δείτε επίσης:  Η νέα εποχή των βομβαρδιστικών: Οι ΗΠΑ παρουσίασαν το B-21 Raider - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Εκτός του drone, παρουσιάζονται στο περίπτερο οι καινοτομίες, η τεχνογνωσία και το ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων της εταιρείας. Μεταξύ άλλων, στο περίπτερο της ΕΑΒ εκτίθεται και το εμπρόσθιο τμήμα ουραίας ατράκτου του αεροσκάφους F-16 (Forward Section of Aft Fuselage).

Επιπλέον, στον εκθεσιακό χώρο της ΔΕΘ παρουσιάζονται αναλυτικά τα ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΕΑΒ που καλύπτουν όλο το φάσμα των δεξιοτήτων στον τομέα της αεροπορικής συντήρησης (αεροσκάφη και ελικόπτερα, κινητήρες A/C, ηλεκτρονικά), ειδικά μαθήματα (επισκευή δομών, τεχνικές συγκόλλησης), διαδικασίες, διαχείριση, μαθήματα ποιότητας κλπ.

Στους χώρους του περιπτέρου ξεναγήθηκαν οι αρχηγοί ΓΕΑ αντιπτέραρχος Θεμιστοκλής Μπουρολιάς, ΓΕΣ αντιστράτηγος Χαράλαμπος Λαλούσης και ΓΕΝ αντιναύαρχος Στυλιανός Πετράκης.

Δείτε επίσης:  Πώς οι άνθρωποι έχασαν την… ουρά τους

«Αρχύτας»

Το VTOL UAV του προγράμματος «Αρχύτας» είναι βασισμένο σε πλατφόρμα σταθερής πτέρυγας της κλάσης tactical UAV μεγάλων διαστάσεων.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΑΒ, μέχρι σήμερα έχει γίνει η διαμόρφωση της ατράκτου του UAV και της πρόωσής του.

Επίσης, έχει γίνει η εσωτερική χωροθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων, ωφέλιμου φορτίου, δεξαμενής καυσίμου, βοηθητικών συστημάτων VTOL κ.λπ.

Η σχεδίαση αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο, ενώ η κατασκευή του πρώτου πειραματικού μοντέλου θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο.

Η υλοποίηση του προγράμματος αναμένεται σε περίπου ενάμιση χρόνο.

Για την κατασκευή του η ΕΑΒ συνεργάζεται με τρία πανεπιστήμια, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Δείτε επίσης:  Ηλεκτρονικά παιχνίδια ως χριστουγεννιάτικα δώρα: Ποιες «παγίδες» να αποφύγουμε στην αγορές τους

Πηγή: skai.gr

Πηγή

Μοιράσου το...