Ποιες πρωϊνές συνήθειες μπορούν να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους?

Δυσκολεύετε να χάσετε βάρος; Κάτι σας κρατάει πίσω;

Δείτε πως αλλάζοντας μερικές πρωϊνές συνήθειες, θα βοηθηθείτε στο να ξεφορτωθείτε τα περιττά κιλά:

 

Να ζυγίζεστε το πρωί και όχι κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Αν φάτε και μετά ζυγιστείτε, θα δείτε μεγαλύτερο βάρος και δεν θα μπορέσετε να ακολουθήσετε εύκολα το πλάνο σας.


Πιείτε 1 με 2 ποτήρια νερό πριν το πρωινό σας.

Το νερό δεν έχει θερμίδες  και θα σας βοηθήσει να μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες.  Επιπλέον βοηθά τον μεταβολισμό στο κάψιμο των θερμίδων.


Γυμναστείτε πριν πάρετε πρωϊνό.

Κάντε μερικές μέτριας έντασης ασκήσεις πριν κάτσετε να απολαύσετε το πρωινό σας. Το να γυμνάζεστε με άδειο στομάχι βοηθά στην αποτελεσματικότητα της άσκησης.


Καταναλώστε ένα πρωϊνό με πρωτείνες.

Θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Επιλέξτε πχ αυγά, γαλοπούλα, μαύρο ψωμί toast ή ένα smoothie με γιαούρτι, φυστικοβούτυρο και μούρα.


Οργανώστε το ημερήσιο πλάνο των γευμάτων σας.
Κάθε πρωί σημειώστε τι θα φάτε στη διάρκεια της ημέρας. Σας βοηθάει πολύ στο να μετρήσετε τις θερμίδες που θα πάρετε και να μην ψάχνεστε τι θα φάτε.


Βγείτε στον ήλιο
.
Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τους βλέπει ο ήλιος το πρωί, φαίνεται να έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ) από όσους βγαίνουν στον ήλιο αργότερα στην ημέρα.


Χρησιμοποιείστε μετρητές δόσεων.

Μην βάζετε ποσότητες «με το μάτι» γιατί είναι εύκολο να φάτε περισσότερο. Προμηθευτείτε ειδικούς μετρητές και ξεκινήστε το μέτρημα!


Χαλαρώστε και σκεφτείτε τι τρώτε.

Απολαύστε την μυρωδιά, την όψη του φαγητού σας. Απολαύστε κάθε μπουκιά. Αποφύγετε να τρώτε μπροστά στην τηλεόραση ή στο tablet. Πάρτε βαθιές αναπνοές και φάτε με την ησυχία σας, ένα υπέροχο πρωϊνό.


Χρησιμοποιείστε μικρά ποτήρια για τον χυμό σας.

Συνήθως τα ποτήρια που έχουμε είναι μεγάλα και δεν είναι σωστή η «μερίδα» που βάζουμε.  Και επειδή αρκετά φρούτα έχουν ζάχαρη, μπορεί ο χυμός σας να ξεφύγει σε θερμίδες. 


Προσοχή στον καφέ που πίνετε.

Πολλοί καφέδες έχουν πρόσθετα ζάχαρης, κρέμα γάλακτος ή σιρόπια με γεύσεις που προσθέτουν μέχρι και 500 θερμίδες.  Χρησιμοποιείστε αποβουτυρωμένο γάλα και γεύσεις χωρίς ζάχαρη ή αλλάξτε την πρωϊνή συνήθεια του καφέ με πράσινο τσάι.


Πάρτε μαζί σας δεκατιανό και γεύμα
.
Πριν φύγετε το πρωί, ετοιμάστε ένα υγιεινό δεκατιανό όπως φρέσκο φρουτο, άπαχο τυρί καθώς και το γεύμα της ημέρας.  Έτσι θα είστε έτοιμοι όταν έρθει η ώρα να φάτε και δεν θα πάτε σε  γρήγορες και ανθυγιεινές πιθανόν λύσεις.


Ξεκολλήστε από το αυτοκίνητο
.
Αν είστε διαρκώς πίσω από το τιμόνι, είναι πιθανόν να προσθέσετε βάρος και όχι να χάσετε.  Πάρτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή περπατήστε, ειδικά αν η μέρα είναι καλή.


Κάντε λίστα με τα ψώνια σας.

Θα σας βοηθήσει να οργανώσετε την διατροφή σας. Και προσέξτε μην ξεφύγετε στο σούπερ μάρκετ και πάρετε άλλα προϊόντα που θα σας εκτροχιάσουν από την πορεία σας!!  Πάρτε φρούτα, λαχανικά, υγιεινά σνακ.


Προσθέστε καυτή σάλτσα στα αυγά σας.

Η καυτή σάλτσα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.   Η τακτική κατανάλωση καψαϊκινοειδών στις καυτερές πιπεριές μπορεί να μειώσει το σωματικό βάρος, να περιορίσει την όρεξη και να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας ώστε να καίτε περισσότερο λίπος.


Κοιμηθείτε αρκετές ώρες.

Οι λίγες ώρες ύπνου, μπορεί να σας ανοίξουν την όρεξη στη διάρκεια της ημέρας.  Ενδέχεται επίσης να παραλείψετε την άσκησή σας γιατί θα είστε νυσταγμένοι.  Προσπαθήστε να οργανώσετε το ωράριο ύπνου σας, είναι πολύ σημαντικό.

 

 

The post Ποιες πρωϊνές συνήθειες μπορούν να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους? appeared first on economico.gr | Ειδήσεις | Νέα | Επικαιρότητα.

Please follow and like us:
Μοιράσου το...
RSS
Follow by Email